Доставка та оплата

Оплата

Оплата готівкою при отриманні

Ви можете оплатити товар при отриманні в нашому офісі, або при отриманні,замовляючи доставку Новою Поштою.

Оплата на банківську карту

Товар можна оплатити зручним перекладом на карту Приватбанк, або Монобанк. Реквізити повідомить вам наш менеджер після оформлення замовлення.

Оплата за безготівковим розрахунком

Приватним особам: після оформлення замовлення надається рахунок, який можна оплатити у відділенні будь-якого банку;

– юридичним особам: після оформлення замовлення надається рахунок на оплату.

При доставці, з товаром відправляються всі необхідні документи.

Оплата онлайн

Оформляючи замовлення товару онлайн на нашому сайті ви можете здійснити оплату карткою, або через Приват 24

Оплата частинами

Ви можете оформити оплату частинами. Послугу надає ПриватБанк, або Монобанк від 2 до 5 платежів.

Для оформлення оплати частинами через Приватбанк, у вас повинна бути карта Універсальна з лімітом на оплату частинами, яка перевищує вартість сухожар.

Для оплати через Монобанк – відповідно карта цього банку з лімітом.

Оформлення відбувається повністю онлайн: в банк йти не потрібно. Після оформлення, як тільки оплата надійде на наш рахунок, ми відправимо вам сухожар.

Перевірити ваш ліміт від Приватбанк можна за посиланням: перевірити ліміт

Акція!

Безкоштовна доставка по Україні при покупці від 1000 грн.

*умови не розповсуджуються на такі товари, як сухожаровий стерилізатор, захисний екран та бактерицидний рециркулятор.

Доставка

Доставка по Україні здійснюється перевізником «Нова Пошта» на найближче до вас відділення, вартість доставки — «за тарифами перевізника».

Доставка по Києву – самовивезення з нашого складу (вул. Північно-Сирецька, 3) або на відділення «Нова Пошта», вартість доставки — «за тарифами перевізника».

Термін доставки 3-5 робочих днів.

Увага! Звертаємо вашу увагу на те, що одним з основних правил інтернет-покупок є перевірка товару при отриманні. Незалежно від форми оплати – грошовий переказ (накладений платіж) або передоплата, виявивши пошкодженням, брак або невідповідність замовленого товару отриманому, слід написати відповідну заяву в присутності оператора “Нова Пошта”. Оскільки товар ретельно перевіряється перед відправкою на предмет належного стану і комплектності, ми залишаємо за собою право відмовити в розгляді звернень про пошкодження, недостачу і т.п. в разі виявлення їх клієнтом поза відділення “Нова пошта”, наприклад будинку або в іншому місці. Тільки факти, зафіксовані в присутності оператора “Нова пошта”, є підставою для повернення або обміну товару. Клієнтам, які отримують замовлення за допомогою доставки кур’єром, також необхідно уважно перевірити наявність всіх замовлених товарів. Факт передачі коштів кур’єру означає прийняття клієнтом замовлення в повному обсязі.

Умови повернення коштів

Якщо Ви не задоволені замовленням, або Вам прийшли товари, які не відповідають замовленням, Ви повертаєте придбаний товар протягом 14 днів з дня доставки. Це право гарантує вам ЗУ «Про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

– товар не був у вживанні і не має слідів використання;

– товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

– збережені всі ярлики і заводське маркування.

Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром